İKÜ İletişim Sanatları Bölümü ile Kültür Noktası Mezun İlişkileri Koordinatörlüğü iş birliğinde “Reklam Yazarları Nasıl Çalışır?” konulu bir seminer düzenlendi. Etkinliğe, İletişim Sanatları Bölümü mezunlarımızdan Rafineri Reklam Ajansı Senior Reklam Yazarı Recep Emre Koca ve Mitsubishi Electric Türkiye’nin Pazarlama Uzmanı Selen Gürün Koca konuşmacı olarak katıldılar. Seminer, Recep Emre Koca’nın reklam sektöründeki 10 yıllık serüveninin hangi aşamalarla geliştiğini anlatmasıyla başladı. Reklam ajanslarındaki hiyerarşik yapıları, bu yapıların nasıl çalıştığını, çalıştığı markaların dinamiklerini, bir reklam kampanyası yaratma sürecinde ekibin ne gibi görevler üstlendiğini örneklerle anlatan mezunumuz, etkinliğe katılanlara kalem-kağıt dağıtarak onları da yazarlık sürecine dâhil etti. Öğrencilerimize, öğrencilik yaşamları boyunca kendilerini geliştirip yaratıcı işler üretmeleri için ne gibi teknikleri kullanmaları, ne tarz alıştırmalar yapmaları, hangi şirketlere nasıl başvuruda bulunmaları konusunda bilgiler verdi. Seminerin ikinci oturumunda Mitsubishi Electric Türkiye’nin Pazarlama Uzmanı Selen Gürün Koca, markaların pazarlama iletişimi, kurumsal iletişim ve iç iletişim süreçlerinin nasıl işlediği konusundaki bilgi ve deneyimlerini öğrencilerimize aktardı. Isıtma soğutma sektörleri hakkındaki bilgilerini, Mitsubishi Electrics’in sektörde ne gibi çalışmalar gerçekleştirdiğini, kendi şirketlerinin organizasyon şemasını ve kurumsal şirketlerdeki pazarlama faaliyetleri hakkındaki bilgilerini dinleyicilerle paylaştı. İletişim Sanatları öğretim elemanlarımızdan Arş. Gör. Merve Çelik ve Kültür Noktası Mezun İlişkileri Uzmanı Berkcan Saka tarafından seminerin sonunda konuşmacılarımıza katılım belgeleri takdim edildi. |